Projekt warsztatowy oraz projket montażu konstrukcji stalowej, wiaduktu drogowo - tramwajowego nad torami kolejowymi oraz ul. Robotniczą, realizowane w ramach zadania inwestycyjnego: "Budowy wydzielonej trasy autobusowo - tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z Centrum Wrocławia". Wiadukt zaprojektowano jako kratownicę typu V ze słupkami i wieszakami, o pasach równoległych, ciągłą trójprzęsłową z jazdą dołem, oraz żelbetowym pomostem zespolonym. Teoretyczne rozpiętości przęseł wynoszą: 44,0m, 66,0m oraz 39,0m. Geometrię konstrukcji w planie zaprojektowano na łuku poziomym R=215,0m oraz prostej, natomiast w profilu podłużnym na łuku pionowym R=2000m oraz prostych o nachyleniu 3%. Spadek poprzeczny o zmiennym nacheyleniu z uwagi na różnice nadanych podniesień wykonawczych kratownic zewnętrznej i wewnętrznej, a także krzywe przejściowe.

Inwestor:

GMINA WROCŁAW

pl. Nowy Targ 1-8

50-141 Wrocław, Polska

Przedstawiciel Inwestora: WROCŁAWSKIE INWESTYCJE Sp. z o.o.
ul. Ofiar Oświęcimskich 36,
50-059 Wrocław
Wykonawca:

BUDIMEX S.A.

ul. Siedmiogrodzka 9

01-204 Warszawa, Polska

Zamawiający:

MOSTOSTAL KRAKÓW S.A.

ul. Ujastek 7

30-969 Kraków

Realizacja:

Grudzień 2019 / Październik 2020

Ciężar całkowity

655,2T