Projekt warsztatowy oraz projket montażu konstrukcji stalowej, wiaduktu drogowo - tramwajowego nad torami kolejowymi oraz ul. Robotniczą, realizowane w ramach zadania inwestycyjnego: "Budowy wydzielonej trasy autobusowo - tramwajowej łączącej osiedle Nowy Dwór z Centrum Wrocławia". Wiadukt zaprojektowano jako kratownicę typu V ze słupkami i wieszakami, o pasach równoległych, ciągłą trójprzęsłową z jazdą dołem, oraz żelbetowym pomostem zespolonym. Teoretyczne rozpiętości przęseł wynoszą: 44,0m, 66,0m oraz 39,0m. Geometrię konstrukcji w planie zaprojektowano na łuku poziomym R=215,0m oraz prostej, natomiast w profilu podłużnym na łuku pionowym R=2000m oraz prostych o nachyleniu 3%. Spadek poprzeczny o zmiennym nacheyleniu z uwagi na różnice nadanych podniesień wykonawczych kratownic zewnętrznej i wewnętrznej, a także krzywe przejściowe.
Inwestor: |
GMINA WROCŁAW pl. Nowy Targ 1-8 50-141 Wrocław, Polska |
Przedstawiciel Inwestora: | WROCŁAWSKIE INWESTYCJE Sp. z o.o. ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław |
Wykonawca: |
BUDIMEX S.A. ul. Siedmiogrodzka 9 01-204 Warszawa, Polska |
Zamawiający: |
MOSTOSTAL KRAKÓW S.A. ul. Ujastek 7 30-969 Kraków |
Realizacja: |
Grudzień 2019 / Październik 2020 |
Ciężar całkowity |
655,2T |